25 Ağustos 2011 Perşembe

Nike Şikayet HattI

Nike İle İlgili Şikayetiniz Varsa Buradan Paylaşabilirsiniz Burası Nike türkiye orjinal sitesi degildir. nike ile ilgili olumlu yada olumsuz düşüncelerinizi bizimle paylaşabilirsiniz ki sizden sonra bu ürünleri alacak insanlara bilgi sağlamış olursunuz..nike şikayetim var diyenler .. yada nike şikayet hattına yorum eklemek isteyenler yorum kısmından diledigi gibi görüşlerini paylaşabilirler

82 yorum:

  1. Nike Ürünlerine bayılıyorum ve herkeze tavsiye ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. Ben yozgt/merkez Yimpaş fatih spordan 100 tl ye mercurial Ayakabı aldım (halı saha ) ve garantiyr gitti önden sçılma oldu sonra garatide 15 16 gün sürdü, gelen cvp ayakabınız firmada kaldı ben 100 tl verdimö adamlar bide bana 90 tl hediye çeki yolamış ben 100 tl veriyom onlar bana 90 yoluyoyolar Ne İş Sen Al Sen çok sev al 2 günde yırt at boşamı veriyoz bu paraları biz ! alın terri paralarını veriyoz !!

      Sil
  2. Herkes aynı şeyden şikayet ediyor, ancak gidip yine MARKA diye bu kalitesiz süprüntü malları alıyoruz.
    Almayın arkadaş, ben almıyorum, lanet olsun kalite yoksa üzerinde nike diye bir işaret olduğu için mi alacağım.
    Adamlar Türk tüketicisini açıkca keriz yerine koyuyor. Bu düzenbaz şirketin bünyesinde yaşayan Türk kardeşlerimiz de onlardan geri kalmıyor...

    YanıtlaSil
  3. Merhaba.. Sitenize bayan sweat modellerine bakmak için girdim ama birşey bulamadım. Nike'ın USA sitesi gibi bayan- erkek- ayakkabı-..vs diye kategorize edilmemiş.. Lütfen bu siteyi güncelleyin.

    YanıtlaSil
  4. Merhaba 01-01-2011 tarıhınde nıke goretex urunu aldım ıstanbul şaşkın bakkal boyner magazasından!!!! aldıgım ayakkabı SAG TEKI ÖZELLIKLE DIŞ KENAR YUZEYI YINDEKI FILE SININ cubuk yıpranması VE BU MODELLERDE AYNI HATA OLDUGU HALDE KULLANICI HATASI DIYORSUNUZ!!! bız 4 arkadaş aynı ayakkabıdan aldık ve hepımızın aynı yerde sorunu var!!! NIKE GORETEX SERISI BU MODELI ISRARLA ALMAMANIZI ONERIRIM!!! NIKE TURKIYE DIYE BIR FIRMA GETIRIYORMUŞ FAKAT URUNU BU ADDAKI FIRMAYA GONDERDIK NE HIKMETSE TELEFON ACTIGIMIZDA KIMSE YOK!!!! ürün inceleme yetkılısı BÜLENT ŞAHIN Ürün inceleme bırım muduru NILGÜN ADALI NIKE AMBLEMLI BIR KAGIT ACIKLAMADA SU SEKILDE CEVAP VERIYORLAR!!!
    FORMDA BELIRTILEN HATALI OLDUGUNU BELIRTTIGINI URUNUNUZUN .URETIM AŞAMASI VE KULLANILAN MALZEMEDEN KAYNAKLANMADIGI TESPIT EDILMIŞTIR!!! YAPILAN INCELEME SONUCUNDA URUNUNUZUN kusur nıtelıgı tasıyacak bır durumu olmadıgı anlaşılmıştır. BU NEDENLE URUN DEGISIMI IADE TELEBINIZE OLUMLU CEVAP VEREMIYECEGIMIZI BILGINIZE SUNARIZ!!!! dıye yazı ıle başlarıdan savıyorlar nıke turkıye dıye 0212 328 12 28 -- 0212 285 44 25-- 0212 346 19 19 numaraları aradıgınızda da NIKE TURKIYE ADINDA KI ŞİRKET VE ŞİRKET YETKILILERINE ULASILAMIYOR!!!!
    1- AYAKKABIYI NEYE GORE VE NEYLE TEST EDIYORSUNUZ?
    2- MADEM TEST ETTINIZ!! TEST SONUCLARINIZI GOSTEREN SONUCLAR NEDEN BIZLERE CEVAP OLARAK VERILMIYOR
    3- SOZDE NIKE GORETEX SIZIN EN DAYANIKLI VE EN SAGLAM AYAKKABI DIYE SUNDUGUNUZ AYAKKABI 01-01-2011 TARIHINDE ALINMIŞ BELGELLI FATURALI 17-08-2011 TARIHINDE BU SEKILDE HURDA VAZIYETINE NASIL GELIYOR???
    4- BU ARADA BENDE 21-09-1970 DOGUMLUYUM VE HERGUN E AYRI AYAKKABI GIYEN BIRIYIM!!!!
    BU OLAY 09-09-2011 TARIHINDE GERCEKLESTI VE BUNU BUTUN ARKADAŞLARIMA ANLATICAM VE SECIMLERINI ONA GORE YAPSINLAR!!!
    NIKE ALDIKLARINDA ALINAN URUNUN ARKASINDA KIMSENIN OLMADIGI VE HATTA URUNLERINE BU KADAR COK PARA ETMIYECEGINI BELIRTEREK ANLATICAM

    İBRAHİM CEVDET USTERMAN
    NOT ŞİRKET YETKILILERI VARSA ULAŞMAK ISTERSENIZ KADIKOYISTANBUL KADIKOY ŞAŞKINBAKKAL BOYNER SUBESINDEN TELEFONUMU ALIP BANA ULAŞABILIRSINIZ ORADA KAYITLI TELEFONLARIM VAR!!!!!!
    NIKE GORETEX VE NIKE AYAKKABILAR ICIN GECERLI DUSUNCELERIM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba aynı durumu bende yaşadım ve tavsıyem 4 ay sabırlı olun tüketici hakları mahkemesıne durumu arzedin ve paranızı alın.. bu durumu herkese yayalım kimse madur olmasın..

      Sil
  5. Ben 11 eylül günü Van Hanedan Tic. çocuğum için Nike ayakkabı aldım. Ayakkabıyı 1 saat giydi ayağının arka kısmı çok kötü yara oldu. ayakkabıyı hemen ikinci gün aldığım yere götürdüm.İşyeri taziye nedeni ile kapalı olduğu için 15 eylül günü gittim. çocuğun ayağındaki yara kısmının fotoğrafını gösterdim ve ayakkabıyı istemediğimi söyledim. bana ayakkabıyı verin biz onu yara yapan kısmını ayakkabıcıda döydürelim düzelir dediler. Kabul etmedim ısrarla bu ayakkabıyı istemediğimi söyledim ama hiç oralı olmadılar. bırakın firmaya gönderelim dediler. bu hafta olmaz haftaya göndeririz, bir ay sonra da sonucunu alırsınız dediler. ALLAH AŞKINA BİZ NİYE BU KADAR APTALLIK EDİYORUZ YA DÜNYANIN PARASINI GETİRİP BİZİ APTAL YERİNE KOYAN BU CANAVARLARA VERİYORUZ SONRADA GİT GEL ETTİRİP KANIMIZI EMİYORLAR. Ben o ayakkabıyı istemiyorum. Çocuğum bir daha o ayakkabıyı ayağına takmaz. Benim ne yapmam lazım ltfen bilen söylesin.

    YanıtlaSil
  6. isminize ve kalitenize yakışmayan bir kurum olmuşsunuz.gönderdiğim ayakkkabıyı hangi bilirkişi inceledi bilmiyorum.ya kör olmalı yada akıl hastasi. mallarınızı noter tasdikli olmak lazımmış...artık kalitenizin arkasında olmadığınız belli .en küçük esnaf dahi sattığı malın arkasında .bu yapılan bizlere olan saygısızlığınızı gösteriyor..........ha birde tam 50 günde cevap geldi maşallah allah nazardan saklasın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba aynı durumu bende yaşadım ve tavsıyem 4 ay sabırlı olun tüketici hakları mahkemesıne durumu arzedin ve paranızı alın.. bu durumu herkese yayalım kimse madur olmasın..

      Sil
  7. bu firma kendini ne zannediyor telefonlarına cevap vermiyorlar insanları keriz yerine koyuyorlar

    YanıtlaSil
  8. ARKADAŞLAR NİKE'DAN VAZGEÇİN BAŞKA BİR MARKA SEÇİN :) TEKERLEME GİBİ OLDU AMA GERÇEK BU..
    3 4 AY KULLANILIP YIRTILAN AYAKKABI MARKASINDAN NE BEKLERSİNİZ 2 KERE DÜŞTÜM HATAYA BELKİ 1. ALDIĞIM MODELLERDE SORUN VARDIR DİYE 2. KEZ NIKE ALDIM YİNE ÖZÜRLÜ :) BUNDAN SONRA NİKE'A HAYIR..

    YanıtlaSil
  9. nike aydin bulvar subesinden babalar günü hediyesi olarak 100 tl degerli sandaletin kullanim süresi olarak 2 ay içinde
    bir tekindeki yan bagi kopmus bulunmaktadir ayrica ilk haftalarda dikis
    iplikleri uç verdi aldigim magazaya götürdügümde merkeze ürünü gönderdiler
    ve olumsuz yanit geldi ben kullanim hatasi oldugunu düsünmüyorum bu konuda
    yardimlarinizi bekliyorum. ayrıca bu tarzda olaylar nike'ın adını kirletmiyormu neden buna izin veriyor nike'taki görevliler anlamıyorum işin özeti ben salı pazarından alsaydım bu sandaleti daha uzun kullanırdım nike lütfen bu şekilde olmadığını ispat etsin iyi günler

    YanıtlaSil
  10. yusuf tel:053150189033 Kasım 2011 04:29

    kendime aldığım nike marka ayakkabımın altında cırk cırk diye sesler çıkıyor ve ayakkabının arka tarafında topuğun üst tarafında toplanma yapıyor aşırı derecede rahatsız ettiği için nike firmasına görderdim.gelen cevap ne dersiniz yapılan incelemede ayakkabıda herhangi bir hata olmadığını kullanıcı hatası olduğunu söylediler.takdir sizlere kalmış.ürünün fiyatı 138.00 tl.ben o parayı ne zorlukla kazanıyorum acaba nike firmasının bu konudaki düşüncesi nedir?????firmaya olan düşüncelerimin değişmesi için yetkililerden bir sonuç almaya çağırıyorum.

    YanıtlaSil
  11. eskişehir esparktan aldığım 2. ayakkabı değiştirişim 2 kere red aldım önceki aykkkabım da onay verdiler yeni aldım ve bu ayakkabım yine aynı hatayla maruz kaldım ben nasıl giyerim o ayakkabıyı burun kısımları açıldı ve derisinde soyulma var eğer iyi bir markaysanız çinde orda burda yaptırıp 150 ve 200 civarında satmazsınız kalitenizi neden bu kadar düşürdüğünüzü merak etmekteyim ve insanları madur etmek ve onlara cevap sunmamak neden eğer bir üreticiysen beni kale alacaksın yoksa sorunlarına katlanacaksın ve ben öğrenciyim buradaki herkes çalışan ve öğrenci kesimi kimden kazanacağınızı sanıyorsunuzki madur ettiysen düzeltecesin !!!!!!!

    YanıtlaSil
  12. Ertuğrul Eken10 Ocak 2012 05:54

    Merhaba
    Ben Konya Boyner mağazasından 16.04.2011 tarihinde 216-7-44890-18 fatura numaralı Nıke 000000516370221009 kodlu spor ayakkabısı satın aldım.Ürünün 8 ay sonra taban alt kısmında kırılma olduı.Bunun üzerine Boyner Müşteri Hizmetlerine 1376633 fiş numaralı 11-12-2011 tarihinde şikayetimi bildirdim.Ürünün incelenmesi için Nıke firmasına gönderdiler 25 gün sonra ürünümün kabul edilmediği söylendi. Ben Nıke markasına ve Nıke ürünlerine güvendiğim için satın alıyorum.Güvenmesem sıradan firmalardan da alışveriş yapabilirim.Yanlız böyle bir ürün hatasının kabul edilmeyip değiştirilmemesi beni üzdü.Daha öncede Ayakkabı Dünyası'ndan almış olduğum Nıke marka ürününde yaşamış olduğum problem ürünün değişim yapılmasıyla halledilmişti.
    Bu konu ile ilgilenmenizi rica ederm
    Ertuğrul Eken
    05326101095

    YanıtlaSil
  13. Nike bunu herkese yapıyor herhalde,
    Ertuğrul beyin başına gelenler bizimde başımıza geldi.****BENCE NIKE ALICAK MARKA DEĞİL****
    İzmir BOYNER mağazasından eylül 2011 de ayakkabı aldım.Ayakkabının tekınde açılma meydana geldı Boyner e götürgüm incelemeye gönderildi Nıke red etmiş Ayakkabının 6 ay garantisi yok mu Hem bu kadar pahalıya sat Hemde ürünün arkasında durma Hakkımı sonuna kadar arayacağım Tüketici mahkemesinde dava açağım.
    Nike alınmaması tavsiye edilir.

    YanıtlaSil
  14. neden ürünlerinizi sahte ürünlerle yanyana sattırıyorsunuz pendik cobrada ?

    YanıtlaSil
  15. arkadaşlar çakma nıke satan spor mağazasını nereye şikayet etmeliyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla çakma nike orjinalinden sağlamdır
      bir tanesi 2 ayda yırtıldı
      ikincisi 2 nci gün dikişten attı
      şu an ikiside garantide 3 haftayı geçti hala ses yok
      müşteri hizmetleri diye bir şey yok numara var ulaşmak ,imkansız.

      Sil
  16. Fethiye NİKE firmasından kızım için almış olduğum çizme,ufak bir yağmurda su alıyor.Ürün incelemesi için gönderdik,gelen cevap
    'kusur niteliği taşıyacak bir durumu olmadığı' şeklinde bir matbu kağıt,İsim yanlış yazılmış,ayrıca imza da matbu,buda tüketiciye verilen değeri göstermekte,Ürün incelemeye gerek bile görülmemiş.Sn.Nilgün ADALI ile yaptığımız görüşmede 'ÇİZMENİN SU ALABİLECEĞİ'ni söylemesi bizi şaşırttı.Söylediğinden anladığımız çizmenin aksesuar olduğu yönünde,sorununuzu bayi düzeyinde çözün,bayi ise NİKE firması muhatap diyor.
    Matbu kağıdın en altında,Nike mağazalarında sizi görmekten mutluluk duyarız yazıyor.Tüketiciyle böyle ilgilenirseniz mağazalarınız da görecek insan bulamazsınız.

    Ebru YÜCEL

    YanıtlaSil
  17. Kenan Karpınar24 Ocak 2012 07:59

    K.maraş Elbistan Furkan Ayakkabıdan almış olduğum ayakkabı 2 ay sürmeden soldu. Siyah renkti kırmızıya yakın bi renge dönüştü ve garantiye gönderdiğimde Nilgül Adalı imzalı red cevabı geldi bir daha ne Nike giyerim nede çevremdekileri gönderirim Lanet olsun böyle Müşteri memnuniyetine.

    YanıtlaSil
  18. 16.10.2011 tarihinde Viaport Sportive mağazanızdan iki çocuğuma birer çift ayakkabı aldım, bir çift ayakkabıda yaklaşık bir ay sonra yani maximum 6-7 defa kullanımdan sonra ön taraflarında hava kabarcığı şeklinde kabarmalar oldu , ancak fırsatını bularak 1 Ocak 2012 tarihinde aldığım mağazaya götürdüm, ürünü incelediler ve yaklaşık 3 hafta sonra üründe üretim hatası olmadığını belirttiler, peki üretim hatası yoksa ne hatası, kısacası müşteri suçlanmış ve açıkça yazamasalar da kullanıcı hatası demektir bu, yani at suçu müşteriye .. yaklaşık 7 yıldır iki çocuğumada da yılda iki defa Nike’dan ayakkabı alırım ve şu ana kadarda kullanımı ile ilgili bir hatasını görmedim şahsen çocuğun, ayrıca aynı gün aldığım diğer ayakkabıda da bir sorun yok.
    Neyse işin özü Nike Ürününün ve markasının arkasında değil, üründe hatamı var at suçu müşteriye, ayakkabıdan azıcık anlayan birisi dahi görse üretim hatası olduğunu anlar, hata bu tabiki olabilir ama hatayı kabullenmeden karşı tarafı suçlamak ne ticari nede kişisel olarak hiç etik değil. Özellikle dünyaca tanınan bir marka tarafından.
    Ürün ile ilgili bilgiler aşağıdadır her şekilde araştırılabilir, ürün kodu: 0826220885346, satıcı kodu,2025, fiş no 58
    Kaan :0534 320 96 03

    YanıtlaSil
  19. GÜNGÖREN KALE CENTER ŞUBESİNDEN NIKE BOT ALDIM.SATIŞ ELAMANINA YAĞMURLU HAVALARDA GİYECEĞİMİ SÖYLEDİM,GİYEBİLİRSİNİZ,SU ALMAZ DEDİ.MALESEF ŞİDDETLİ BİR YAĞMUR OLMAMASINA KARŞI DIŞARI GİDİP GELDİĞİMDE, ÇORABIMIN HEMEN HEMEN YARISI SU ALDI.TESTTEN GELDİĞİNDE KULLANIMA BAĞLI DİYE YAZILMIŞ.nE YANİ HAFİF YAĞMURDA BU BOT BU KADR SU GEÇİRİR Mİ,NEYMİŞ ÜZERİNDE SU GEÇİRMEZ YAZMIYORMUŞ BEN KEYİFDEN Mİ BOT ALDIM O ZAMAN.SATIŞ SORUMLUSUDA YALAN SÖYLEDİ O ZAMAN,BİR DAHA NİKE ÜRÜNLERİNDEN ALMAYACAĞIM,YARDIMCI BİEL OLMUYORLAR...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BUNLAR BÖYLE SATARKEN HER TÜRLÜ HİLEYE BAŞVURUO AMA SORUN ÇIKTIMI ÜRÜNDE KİMSENİN İLGİLENDİĞİ YOK

      Sil
    2. BENDE AYLÜL 2011 DE ARKADAŞIMIN OĞLUNA AYAKKABI ALDIM HEMDE EN PAHALISINI.KÜÇÜK DİE DEĞİŞTİRDİM DEĞİŞTİRDİKLERİ AYAKKABIYI DEPODAN GETİRDİLER BENDE BAKMADIM İÇİNE HİÇ..ÇOCUK ANAOKULUNDA GİYDİ Bİ BAKTIM YAN DİKİŞİ YAMUK TOPLANARAK DİKİLMİŞ VE İPLERİ ATMIŞ.ALLAH BİLİR DEFOLU MALLARIN İÇİNDEN GETİRDİLER BANA ONU.1 AY SONRA TEKRAR GİTTİM GARANTİYE YOLICAZ DEDİLER BANA DAHA BUGÜN DÖNDÜLER.NEYMİŞ EFENDİM DEĞİŞMİOMUŞ.BEN Mİ DİKTİM ONU ÖLE YAMUK.BENDE YASAL İŞLEM BAŞLATICAM SONUNA KADAR NEREYE GİDERSE GİTSİN BU DAVA..BEN BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENİYİM HEP ADİDAS KULLANDIM YILLARDIR İİKİDE ÖLE YAPMIŞIM.NİKE BİTTİ BENİM İÇİN VE HERKESEDE SÖLÜYORUM ALMAYIN DİE..

      Sil
    3. merhaba aynı durumu bende yaşadım ve tavsıyem 4 ay sabırlı olun tüketici hakları mahkemesıne durumu arzedin ve paranızı alın.. bu durumu herkese yayalım kimse madur olmasın..

      Sil
  20. İZMİR URLA DA NİKE ÜRÜNLERİ SATAN BİR MAĞAZADAN AYAKKABI ALDIM.AYAKKABI 2 AY GİYMEDEN YANDAN BICAK KESİĞİ GİBİ ACILDI.İADE DİYE ALDILAR AYAKKABIYI 3 HAFTADIR BEKLİYORUM.ALDIĞIM DUYUMLAR O MAĞAZANIN SAHTE NİKELARI ORJİNAL DİYE SATTIĞI.İNDİRİM YAPCAZ DİYE FATURADA ALMADIM.SONRADAN BİR FATURA KESMİŞLER KENDİLERİ.NİKE TÜRKİYE MÜŞTERİ HİZMETLERİNE ULASMAK İMKANSIZ.MÜŞTERİ HİZMETLERİ COK KÖTÜ NİKE IN:s.BİR DAHA TÖVDE ETTİM NİKE ALMAYA.

    YanıtlaSil
  21. 06 Aralık 2011 tarihinde Ankara Acity Nike magazasından 259 TL vererek kaz tüyü mont aldım. 1,5 ay içerisinde öyle tüy döktü ki evin heryerinden ve kıyafetlerimden hala o tüyleri ayıklıyorum. Ben Van ilinde ikamet ettiğim için kargoyla aldığım mağazaya gönderdim ve onlarda gönderip sonucunun olumsuz olduğuna dair yazı geldiğini bana bildirdiler. Piyasada 100-150 TL arasında kaz tüyü mont varken kaliteli ve sorunsuz olacağına güvendiğim bu ürünü aldım ama pişman oldum. Arkadaşlarımdan da mont alacaklar vardı bende kendilerine asla Nike almamalarını tavsiye ettim ve etmeyede devam ediyorum. Bu konuyu Tüketici Mahkemelerine taşıyacağım. Ben piyasada bulunan ürünlerin fiyatlarının iki katına yakın ücret ödedim ve ürününün arkasında bile durmuyor. Sonuç ne olursa olsun sonuna kadar gideceğim.

    YanıtlaSil
  22. 12.05.2012 DE OĞLUMA SAMURAY İZMİT MAĞAZASINDAN ALDIĞIM KRAMPON 15.05.2012 DE DERİSİ SOYULMUŞ GİYİLECEK HALİ KALMAMIŞTI.16.05.2012 DE MAĞAZAYA GİTTİM ŞİKAYET FORMU İLE İNCELEMEYE GÖNDERİLDİ.SONUÇ BUGÜN GELDİ VE KULLANICI HATASI.KARDEŞİM BU ÇOCUK BU AYAKKABIYI 3 SEFER GİYDİ ADİ ENDONEZYA MALI ŞEYLERİ KALİTELİ GİBİ GÖSTERİYORLAR.UCUZ PAZAR AYAKKABILARI BİLE AYLARCA TEPE TEPE KULLANILIYOR.BEN BU İŞİ BURDA BIRAKMAM.TÜKETİCİ HAKLARINA GİDİCEM.AKLI OLAN NİKE ALMAZ....MÜŞTERİ HİZMETLERİNDE TELEFONLARA KİMSE ÇIKMIYOR.NİKE HER ÜRÜNÜ İNCELEMEDEN GERİ GÖNDERİYOR.TABİ KULLANICI HATASI DİYEREK.BAZI YORUMLARA BAKIYORUM DA YİDE BİRKAÇ AY KULLANMIŞLAR BİZ SADECE 3 GÜN 2 ŞER SAAT KAULLANDIK. BİR DAHA ASLA NİKE DEN ÇÖP ALMAM....

    YanıtlaSil
  23. Oğluma NİKE'dan aldığım ayakkabının, 4 ay olmadan taban kısmındaki birleşme kısmındaki derisi açıldı. Fişini kaybetmiştim. Aldığım yere gönderdim, ayakkabıyı göndereceklerini gelecek sonuca göre işlem yapılacağı bildirildi. Fişi olmadığı için olumlu olmayacağını söylediler. Ancak ısrarıma istinaden gönderdiler. Ancak 2-3 ay sonra olumsuz cevap geldi. Tabiki fiş olmadığı için olumsuz. Aynı zamanda ayakkabının eskisi bile gelmedi. Fiş olmamasını mazeret göstererek kendilerini haklı çıkarmaya çalışıyorlar. NİKE'a böyle bir davranış yakışmadığını düşünüyorum.

    Acil olarak mağduriyetimin giderilmesini istiyorum. Eğer birşey yapılmadığı takdirde yasal haklarımı arayacağımı bildirim.

    Tarafıma iade edilmeyen ayakkabımın da gönderilmesini istiyorum.

    Artık NİKE'dan ayakkabı alırken birkez daha düşünürüm. Siz de öyle yapın. NİKE için müşteri memnuniyetinin bir önemi yok. Ama unuttuğu bir nokta varki müiteri memnuniyetine önem vermiyorsa bizim başka alternatiflerimiz var oradan almayabiliriz ama onun müiteriye ihtiyacı var.

    YanıtlaSil
  24. Ben Hüseyin GÜVEN. Sizin ürününüz olan nike ayakkabıyı Manisa Volkan Spor şubesinden oğlum Necati GÜVEN'e aldım. Almış olduğum ayakkabı 2 3 ay içinde burun kısmından yırtıldığından, şubeniz ayakkabıyı 4 sefer kontrole gönderdiğini söyledi. 4 seferde de olumsuz cevap geldiğini müşteri hatası olduğunu söyledi. müşteri hatası olmadığı halde bu cevap bize geldi. oğlum Necati GÜVEN milli sporcudur. katıldığı tüm yurtiçi ve yurtdışı kamp ve maçlarda Nike ürününden mağdur olduğunu tüm çevresine bildirmesini tavsiye ediyorum. sanırım bu reklam size daha uygundur. ilgi ve alakanız için TEŞEKKÜRLER...

    YanıtlaSil
  25. İyi günler;
    Halen Diyarbakır İli Hazro ilçesinde astsubay olarak görev yapmaktayım. Nisan ayında ayrılmış olduğum yıllık iznim münasebetiyle bulunduğum Ankara Kentpark FLO mağazasından 15 Nisan 2012 tarihinde oğluma Nike marka spor ayakkabısı aldım. Metaakiben görev yaptığım Hazro ilçesine döndüm. Ancak tahmini olarak Mayıs ayı sonlarına doğru eşim, aldığımız spor ayakkabısının her ikisinin de uç kısımlarından açılmalar olduğunu telefonla tarafıma bildirdi. Bende kendisine herhangi bir FLO mağazasına satın aldığımız fiş ile birlikte müracaat etmesini istedim. Eşimde Ankara İzmir Cad. bulunan FLO mağazına müracaat etmiş, ilgili personel tarafından ayakkabı İstanbul'a gönderilmiştir. Tahmini olarak Haziran 2012 ayı sonlarına doğru eşime telefon açılarak teslim ettiğimiz ayakkabı ile bilgi verilmek üzere İzmir Cad. bulunan FLO'ya davet edilmiş ve kendisine "ÜRÜNÜN KULLANICI HATASI OLDUĞU, ÜRETİM HATASI OLMADIĞI" yönünde bilgi verilmiştir.

    Arz etmek isteğim olay şudur;
    1.Ayakkabıyı kullanan oğlum 15 yaşında lise 2 ye giden bir gençtir ve bu güne kadar Nike başta olmak üzere özellikle kaliteli ürünler almama rağmen aldığım ayakkabı ile futbol oynanmaması gerektiğini bilecek olgunluktadır,
    2.Almış olduğumuz ürün Nike tarafından ilk defa aldığımız bir ürün olmamakla birlikte diğer ürünlerde bu şekilde bir sorunla karşılaşmamıza rağmen, bu ürünün "KULLANICI HATASI" olması yönünde nasıl ve neye göre böylü bir karar verildiğinin tarafıma yazılı olarak bildirilmesini,
    3.Ankara İzmir Cad.bulunan FLO mağazasına ayakkabının teslim edilmesi ve iadesi işlemleri sırasında eşime herhangi bir belge verilip verilmediği, verildi ise söz konusu belgelerden birer nüshanın Özay EKER İlçe Jandarma Komutanlığı Hazro DİYARBAKIR adresine gönderilmesini,(Elimde sadece aldığım satış fişi ve son olarak ayakkabının teslim edilği 15.04.2012 tarih ve 874784 sayılı Fatura bulunmaktadır)
    4.Söz konusu yukarıda arz etmeye çalıştığım işlemler ile ilgili gerekli belgeler ile birlikte tüketici haklarına müracaat edeceğimi, gerekiyorsa elimde bulunan ayakkabıları bedeli tarafımdan karşılanmak üzere yetkili merciler nezdinde girişimde bulunarak "KULLANICI MI, YOKSA ÜRETİM HATASI MI" olduğunu yeniden belgeleteceğimi,
    5.Söz konusu mailim kayıtlarınıza alınmasını,
    arz ederim.

    Ayrıca bulunduğum bölgenin kritik durumu, çocuklarımdan ayrı kalmam gibi şahsımı mağdur edici olayların üstüne, parasını vermiş olduğum ancak kullanamadığım ve kaliteli olarak adlettiğim bir marka tarafından mağdur edilmek takdir edersinizki insanı üzmektedir.
    Nike gibi, dünyada ilk sıralarda yer alan bir markanın sanırım bu ne satış, ne de müşteri politikasıyla bağdaşmayacak bir durumdur.
    Bu maksatla, mailime cvp verileceği ve mağduriyetim giderileceği düşüncesiyle saygılar sunarım...

    Özay EKER
    İlçe Jandarma Komutanlığı
    Hazro / DİYARBAKIR
    TEL:0 505 561 45 15

    YanıtlaSil
  26. merhabalar ben yaklasık 1.5 ay once antares avm nikeden bi ayakkabı almıstım cokda severek begenerek almıstım arkadasımla beraber aynı ayakkabıyı aldık fakat 4 veya 5 .cı gıymede beyaz ayakkabıda sararmalar oldu ve tabaıyla bırlestgı yerde yapıskanlar ortaya cıkmaya basladı urun ıncelemeye yolladık arkadsmdada aynı şıkayet olustu ılk oarkadasım gonderdı kabul oldu ben yolladım kullanıcı hatası dıe kabul olmamıs nike gıbı dünya devi bi markaya yakıstıramamdım ben devamlı nıke kulanıcısı olarak artık nıke kullanmamaya karar verdim ve ayakkabımı tuketıcı haklarına goturup şikayet etcem bu konununda peşını bırakmıcam ben ercan num 0542 242 30 62 tesekurler kolay gelsin

    YanıtlaSil
  27. Merhabalar,
    Öncelikle ismim Bülent AKTAŞ 12.04.2012 Tarihinde Gebze'de bulunan NetBA-SESBA tekstil İnş. Ve Tur. San. Tic. Ltd. Şti.isimli Nike bayiinden 505599 fatura nosuyla, Daha öncelerinde bir çok Nike ürünü kullanmış olmanın vermiş olduğu güvenle eşime bir adet Nike spor ayakkabı aldım. Kısa bir süre sonra (20.06.2012) Güvenimin boş olduğunu bir yağmur sonrası ayakkabıların ikisinin birden ucu açılınca fark ettim. son dönemde diğer firmalar ürünlerine özen gösterip geliştirirken Nike'ın geriye doğru gittiğini gözlemlemiş oldum. Tabi buna sadece ayakkabı değil diğer ürünler de dahil olmak üzere. 21.06.2012 Tarihinde ürün değişim talebiyle ayakkabıyı aldığım mağazaya başvurdum. 502871 nolu Tüketici Şikayet Formunu doldurup kısa sürede cevap alırım ümidiyle mağazadan ayrıldım. Artık 30.07.2012 tarihinde mağazayı arayarak ürünü sorduğumuzda nihayet geldiği söylendi. Ayakkabıyı almaya gittiğimizde büyük bir süprizle karşılaştım. ayakkabı poşetini açınca gözlerime inanamadım ayakkabılar gönderdiğimiz gibi duruyor. Sözde incelenmiş ( Hiç inanmıyorum ) ve yanında birde yazı göndermişler. 408070 kodlu ürün incelenmiştir, Yapılan inceleme sonucu belirtiğimiz AÇILMA üretimden kaynaklanmıyormuş. O yüzden mi? sayfada ki bütün şikayetler önden açılmayla alakalı ve bu ayakkabıyı giyen muhasebeci bir bayan akşama kadar oturarak iş yapıyor.
    Herneyse şimdi bu yazıyı yazmamın birinci sebebi bizimle tekrar iletişime geçip tekrar inceleme sağlanması ikinci sebep ise bundan sonra değil bir Nike ayakkabısı bir top iğnesi bile almam. Her ne kadar dönüş olacağına inanmasamda yine de yazıyorum. Olurda dönüş yaparsanız,
    Adres: Sabancı Üniversitesi
    Orta Mahalle, Üniversite Caddesi
    No: 27 Pk: 34956
    Tuzla/Istanbul-TÜRKİYE

    Tel: 0 216 483 99 34
    0 532 341 35 49

    İyi Günler.

    Bülent AKTAŞ

    YanıtlaSil

  28. ismail belen

    ayakkabıyıantalya özdilek mağazadan aldım


    160 tl verdim ayağım rahatsız olduğu için aır ayakkabı aldım nıke tan ama tam 15 gün sonra ayakkabının altından gıcırt gıcırt diye ses gelmeye başladı etraftaki insanlar bile inanın rahatsız oluyordu gönderdim geriye 15 gün sonra gelen cevap bizim üretimde sorun yok sorun sizin kullanımınozda diyorlar yetkililer size sesleniyorum biz salak değiliz
    bumu yani kaliteli pahalı nıke arayın yetkili kardeşim görüşelim 05466646425

    YanıtlaSil
  29. Merhaba;
    08/09/2012 tarihinde WMNS AIR MAX 2012 KODLU AYAKKABIYI MİGROS NİKE(DİNAPA DİNAMİK PAZARLAMA A.Ş)da aldım.Fakat ayakkabının n kısmında oluşan açılmadan dolayı fturamla beraber 26/10/2012 tarihinde tüketici şikayet formu oluşturarak mazaya götürdüm.Mazadan 12/11/2012 tarihinde saat 16:57 de aranarak inceleme sonucunun geldiğini söylediler.Aynı gün mazaya gittiğimde inceleme sonucunda değişimin onaylanmadığını çünkü kullanıma bağlı bir açılma olduğunu yazılı olarak red vermişler.Kullanıma bağlı açılma ne demektir.Ben ayakkabıyı yıkamadığım gibi spor salonunda giyindiğim için bir damla bile su ayakkabiya değmemiş.Keza kullanıma bağlı demek spor salonuna giderken ayaklarımı kullanmadan mı gitmeliydim.Ben ayakkabını haftada iki kere spora giderken giyiniyordum ki düşünün o arada kaç keregiyinmişimdir.Çünkü 366.12 tl vererek aldığım ayakkabı 1,5 ayda açılma yapacak bir ayakkabıyı NİKE yurt dışından getiriyorsa ben bu durumu esefle kınıyor, ayıplıyorum.Ben bu durumda NİKE FİRMASININ gerçekten müşteri memnuniyet hedefli çalışmadığını düşünmekten kendimi alamayacağım.Yazıklar olsun. Malının arkasında duracağını düşünerek aldığınız ve onca ödeme yaptığımız NİKEkın böyle birşeye tenezzül etmesi NİKE'KIN AYIBIDIR.Bundan sonra kesinlikle NİKE markasını kullanmayacağım.Etrafımdaki herkesede şiddetle bu etiketten uzak durmaları için telkinlerde bulunuyorum.
    e.mail:medine.sah@hotmail.com

    YanıtlaSil
  30. Nisan ayında eşime ayakkabı aldık. Şu anda kasım ayındayız ve 20-25 kere giymiştir, çünkü ancak pazarları dışarıya çıkarsa kullanabiliyor. Ayakkabıdan gıcır gıcır sesler gelmeye başladı. Ürünün incelenmesi için firmaya gönderdik fakat RED cevabını aldık. Ürünlerın değişiminde yardımcı olamayacaksanız neden kurummsal bir markasınız? Yıllardır NIKE kullanıyoruz ve ilk iademizde yardımcı olunmadı. Bir daha asla ama asla NIKE'ı tercih etmemyiz. Başka bir markanın aykabısını kedim almıştım ismini yazmayayım sorun çıkmıştı ve hemen yenisi gönderildi. Eşim ayakkabıdaki sorunu çekmek zorunda mı? Kullanıcı hatası olmadığı kesin.

    YanıtlaSil
  31. Merhaba;
    08/09/2012 tarihinde WMNS AIR MAX 2012 KODLU AYAKKABIYI MİGROS NİKE(DİNAPA DİNAMİK PAZARLAMA A.Ş)da aldım.Fakat ayakkabının n kısmında oluşan açılmadan dolayı fturamla beraber 26/10/2012 tarihinde tüketici şikayet formu oluşturarak mazaya götürdüm.Mazadan 12/11/2012 tarihinde saat 16:57 de aranarak inceleme sonucunun geldiğini söylediler.Aynı gün mazaya gittiğimde inceleme sonucunda değişimin onaylanmadığını çünkü kullanıma bağlı bir açılma olduğunu yazılı olarak red vermişler.Kullanıma bağlı açılma ne demektir.Ben ayakkabıyı yıkamadığım gibi spor salonunda giyindiğim için bir damla bile su ayakkabiya değmemiş.Keza kullanıma bağlı demek spor salonuna giderken ayaklarımı kullanmadan mı gitmeliydim.Ben ayakkabını haftada iki kere spora giderken giyiniyordum ki düşünün o arada kaç keregiyinmişimdir.Çünkü 366.12 tl vererek aldığım ayakkabı 1,5 ayda açılma yapacak bir ayakkabıyı NİKE yurt dışından getiriyorsa ben bu durumu esefle kınıyor, ayıplıyorum.Ben bu durumda NİKE FİRMASININ gerçekten müşteri memnuniyet hedefli çalışmadığını düşünmekten kendimi alamayacağım.Yazıklar olsun. Malının arkasında duracağını düşünerek aldığınız ve onca ödeme yaptığımız NİKEkın böyle birşeye tenezzül etmesi NİKE'KIN AYIBIDIR.Bundan sonra kesinlikle NİKE markasını kullanmayacağım.Etrafımdaki herkesede şiddetle bu etiketten uzak durmaları için telkinlerde bulunuyorum.
    e.mail:medine.sah@hotmail.com
    tel:05372080347

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı durumu biz de yaşadık 15 Aralık 2018 de aldığımız airforce auiyakkabı 4 ay gibi kısa sürede ucunda deri kalkması dikiş kısmında açılma oldu. Her iki ayak topuk iç kısmında yırtılma oldu ve iki kere incelemeye gönderdim ve olumsuz cevap geldi bugün yeniden satınaldığım akbatı avm Barçın Spor (Nike) dan alıp tüketici hakem heyetine götüreceğim. Bakalım ben de elimden geldiği kaldığı kadar Nike dan milletin alışveriş yapmaması için çaba harcicam. Onca mecraya yazdım mail attım geri dönüş olmadı. Adamların umurunda bile değil. Nasıl sa isim yok satıyor. Ne kadar adi uyduruk ortaasya Çin üretimi varsa tr ye gönderiyorlar. 40 liraya aldığım spor ayakkabıyı 1 yılı aşkın giyiyorum zerre defo yok. 400 TL verdiğim ayakkabı bıyı 4 ay zor giydik. Son 3 aydır da Nike ayıplı ürününe sahip çıkması için uğraşıyorum. Yazıklar olsun bu kadar kötü müşteri hizmetleri var.

      Sil
  32. Merhaba,
    İstanbul Halkalı Atakent mahallesinde ARENA PARK AVM de T-sport adında bir mağazadan NİKE halı saha spor ayakkabısı aldım.
    Ayakkabının burun kısmında bir hata olduğunu mağaza yetkilisine bildirdik. Ayakkabıyı teslim aldılar NİKE yetkilileri ile görüşüp geri döneceklerini söylediler.
    Ek te gönderdiğim yazıyı ve bir mesajla (kendi numaralarından gönderilmiş fakat NİKE tan gönderilmiş gibi) kusur kabullenilmediğini bildirdiler.
    Bunun üzerine telefon açtım ve bu yazının sahte olduğunu bunun takipçisi olacağını mağaza müdürü olan bir beye ilettim, oda tekrar ayakkabıyı istedi 1 hafta 10 gün içerisinde geri bildirim yapacağını söyledi bizde kendisine verdik 15-20 gün oldu sorduk 1ay daha beklememiz gerektiğini söylediler.
    - Ekte gönderdiğim yazı size ait midir?
    - Bu mağaza sizi temsil ediyor mu?
    - Bu ürünün 15 günde 1 ayda yıpranması normal midir?
    - Bu konuda yapabileceğiniz bir şey var mıdır?

    İlgilenmenizi rica ediyorum.
    İyi çalışmalar.

    YanıtlaSil
  33. Merhaba,
    İstanbul Halkalı Atakent mahallesinde ARENA PARK AVM de T-sport adında bir mağazadan NİKE halı saha spor ayakkabısı aldım.
    Ayakkabının burun kısmında bir hata olduğunu mağaza yetkilisine bildirdik. Ayakkabıyı teslim aldılar NİKE yetkilileri ile görüşüp geri döneceklerini söylediler.
    Ek te gönderdiğim yazıyı ve bir mesajla (kendi numaralarından gönderilmiş fakat NİKE tan gönderilmiş gibi) kusur kabullenilmediğini bildirdiler.
    Bunun üzerine telefon açtım ve bu yazının sahte olduğunu bunun takipçisi olacağını mağaza müdürü olan bir beye ilettim, oda tekrar ayakkabıyı istedi 1 hafta 10 gün içerisinde geri bildirim yapacağını söyledi bizde kendisine verdik 15-20 gün oldu sorduk 1ay daha beklememiz gerektiğini söylediler.
    - Ekte gönderdiğim yazı size ait midir?
    - Bu mağaza sizi temsil ediyor mu?
    - Bu ürünün 15 günde 1 ayda yıpranması normal midir?
    - Bu konuda yapabileceğiniz bir şey var mıdır?

    İlgilenmenizi rica ediyorum.
    İyi çalışmalar.
    Mehmet ASLAN
    mehmet@asilgumrukleme.com.tr

    YanıtlaSil
  34. NİKE GORATEX BOT ALDIM .AYAĞIMDA KURU YER KALMADI.İLGİLİ ARKADAŞLARDA SAOLSUNLAR HİÇ İLGİLENMEDİLER.HATA BİZDE AYAKABIYI DOĞRU KULLNAMAMIŞIZ.EMİNİM PAZARDAN ALSAYDIM DAHA İYİ CIKARDI.BÖYLE FİRMALARIN TUZAĞINA DÜŞMEYELİM ARKADAŞLAR.EN İYİSİ YİNE KENDİ YERLİ FİRMA AYAKKABILAR .EN AZINDAN İLGİLENİYORLAR.GARANTİ VERDİKLERİ ZAMANDA DEĞİŞİM YAPIYORLAR.

    YanıtlaSil
  35. GÖKHAN SERİN25 Ocak 2013 05:54

    A CITY BOYNER MAĞAZASINDAN NIKE AYYAKKABI ALDIM . AYYAKABININ UÇ KISMI AÇILDI HERHANGİ BİR YERE ÇARPMADIM YANİ AYYAKABIDA BİR DARBE İZİ YOK AMA KULLANICI HATASI DEYİP GÖNDERDİLER. NASIL BİR YOL İZLEYECEĞİM BİLGİ VERİRMİSİNİZ

    YanıtlaSil
  36. nike marka spor ayakkabı aldım kışlık.on tarafları dıkişli fakat yan tarafından hafıf acma yaptı.aldıgım nike yetkili satıcısına götürdüm gözümün önünde bildiğimiz japon yapıştırıcısıyla yapıştırıp geri verdi. bende güldüm.moralim çok bozuldunu görünce yogunduda sonra getir nike firmasına yollarız dedi nike kontrol etse bile demiyecekmi tamir ettirmişsiniz kabul etmem.nike ismi böyle kötüye çıkıyo yavaş yavaş.
    CAN TİNER udi_34@hotmail.com

    YanıtlaSil
  37. erzincan sisline mağazasından nıke t90 çanta aldım.çantanın içi hemen deforme(yırtılma) oldu.mağazaya götürdüğümde ise bunu nıke (fabrika) kabul etmiyor dediler.sizin marka anlayışınız bumu biz nıke ye nasıl güveneceğiz gereğinin yapılmasını arz ederim
    tel:05076814946

    YanıtlaSil
  38. BUNDAN 5 AY ÖNCE ARKADAŞ VE İŞ YERİ ÇALISANLARIMIN TAVSİYESİ ÜZERİNE 104 TL KARŞILIGINDA NİKE MARKA BİR AYAKKABI ALDIMKİ.İNANINKİ ALIRKEN BU MARKAKYA ÇOK GÜVENDİM.AMA UMDUGUM GİBİ ÇIKMADI.İŞLERİMDEN DOLAYI BEN COK YOGUN BİRİSİYİM.BÖYLESİNE UFAK TEFEK RAKAMLARLA UGRASMAK İSTEMEM AMA NIKE FİRMASININ VE ÇALISANLARININ BU KADAR DUYARSIZ OLMASI BENİ COK ÜZDÜ.BU MARKAYA DUYULAN GÜVENİN BUKADAR KOLAY SARSILMAAMSI GEREKMEKTEDİR AYAKKABI BU KADAR KISA ZAMNDA DEFARMASYONA UGRAYOP VE ÜSTÜNE ÜSTÜN MARKADAN RET ONAYI GELMİŞ OLMASI BENİ COK ÜZDÜ...BU AYAKKABIYA EKPERTİZ YAPAN ARKADAS ZANNEDERSEM ÇELİKTEN AYAKKABI GİYİYOR.KISACASI BÖYLE KALİTELİ BİR MARKANIN BU KADAR DUYARSIZ OLMASI BENİ COK ÜZDÜ EN KISA ZAMAMDA DÖNÜŞ YAPILMASINI BEKLİYORUM SAYGILARIMLA
    MEHMET AKSAKBAĞI :05544527999

    YanıtlaSil
  39. istanbul yenibosna airport avm nike mağazasından ayakkabı aldık.satıcı 42 numara yerine 40 numara koymuş kutuya.aynı gün 1 saat sonra değiştirmeye gittik ama kasadaki kadın bunun uç kısmı kırılmış deyip değişim yapmadı ve fabrikaya gönderip hatası incelenecek dedi.Formaliteden ibaret hepsi 1 hafta sonra haber ederiz dediler bakalım ne olucak.

    YanıtlaSil
  40. Nikenin mercurial kramponunu aldım 1 ayda boyası cıkdı 1 ay içerisinde 6-7 sefer giydim garantiye gönderdim red cevabı geldi kimseyede önermiyorum alacak olan varsa denemesin bile 150 tl param bosa gıddı

    YanıtlaSil
  41. zonguldak demirpark nike mağazasından hediye olarak eşofman takımı almak istedim. Ancak kasaya gittiğimde hediye paketi yapılmasını istedim. Koskoca nike mağazasında hediye paketi yok. Yardımcı olabilmek için dedim ki; komşu mağazalardan hediye paketi alın dedim, alamayız dediler, o zaman migros'tan hediye paketi için bir çözüm bulun dedim, ona da olmaz dediler. Ben de kızdım ve almıyorum o zaman dedim. Kasiyer kız ne derse beğenirsiniz; BİZ DE ZORLA SATMIYORUZ ZATEN...
    Böyle bir terbiyesizlikten sonra ben de gittim Adidas'tan aldım.

    YanıtlaSil
  42. 2 ay önce karabük nıke magazasından bir ayakkabı aldım ve 111 tl verdim. daha taksitleri bitmedi ve ayakkabı öyle akıl almaz bir hal aldı ki tabanı şişti üzeri o kadar tuhaf ki eski ayakkabıdan bile daha beter. mağazaya gittim ve bana dedikleri şu oldu fişiniz yok ! ama ben bu ayakkabıyı kredi kartıyla aldım slibim var o da olmadı ekstrem var hersey bariz belli ! millet parasını sokakta mı buluyor. ayrıca kasiyer fişi poşete koymuştu bana vermek yerine ki aldığım mağpazayla aynı awm içerisinde çalışıyoruz benide tanıyorlar kimsede almadığımı iddia edemez. hiç bie şekilde bana yardımcı olmadılar. bana aptal aptal bahaneler buldular.bu yorumları kim okuyorsa eğer yetkili mağazayla görüşsün onlar benim kim olduğumu biliyorlar zaten ne gerekiyorsa da yapsınlar kimseyi keriz yerine de koymasınlar.

    YanıtlaSil
  43. 16,03,2013 tarihinde Boyner den 179 TL ye nıke marka eşorfman takımı aldım. Daha 3. giyişte sol cep kısmında ileri derecede tüylenme oldu. Capıtol Boyner ' e 07,04,2013 tarihinde iade için götürdüm.(henüz 1 ay bile olmadan) İncelemeye gitti ve kullanıcı hatası diye geri geldi. 1 ay dolmadan sadece 3 sefer giyince tüylenme kullanıcı hatasıymışşş. Sağ cep tarafında da tüylenme başladı ve 27,04,2013 tarihinde 1578980 fiş no ile yeniden Boyner capıtol 'e iade için gittim ve yine aynı cevap... Bir daha alır mıyım? ASLAAAA
    KÜRŞAD ÖZGENÇ

    YanıtlaSil
  44. Sayın müşteri hizm yetkilisi,

    Geçen ay olivyum mağazanızdan 2 adet spor ayakkabı alınca yanında PIKO" çocuk modelini hediye etmiştiniz.

    hemen ertesi günü mağazanıza bir büyük numarasını almaya geldiğimde elinizde olmadığını, halkalı outlet mağazanıza yönlendirmiştiniz.bu üründe sürekli sevkiyat olduğunu ve takip ederek gerekli değişikliği ister alınan istresekde başka outlet mağz.yapabileceğimizi söylemişlerdi.

    ANCAK, geçen 1 ay sürede hala ürünü deüiştiremedim.

    Siz değerli müşteri hizmet sorumlusu, yiğenime aldığım ve sürekli benden ayakkabısını soran yiğenime
    aldığım ürünün "29 "numarasını nasıl temin edebilirm.

    yardım ve ilginizi önemle arz edeirm

    Saygılarımla

    servet horoz
    0533 864 66 89

    YanıtlaSil
  45. merhaba; ablam gebze center avm deki nıke mağazasından kızıma sandalet almış. denizliye kargo ile yolladı. kızıma küçük geldi. denizli teraspark avm deki nıke mağazasına götürdüm. değiştirmek için. değiştiremeyeceklerini onlar sandaletlerin stoklarını tutmadıklarını yine denizlide bulunan forum avm deki nıke da değiştirme yapabileceğimi söylediler. forum avm ye gittim. ordaki bayan bana illa kendi bayileri olan yalı spor mağazalarından birinden almış olmam gerektiğini ve değişim yapamıcanı söyledi. tüm ısrarlarımıza rağmen değiştirmediler.oysaki sadece bir numara büyüğünü değişim yapıcaklardı. renk, model herşey aynı olcaktı. bundan sonra nike almam. alan tüm tanıdıklarıma da bu olayı anlatıp onlarında almalarına engel olucam...

    YanıtlaSil
  46. ben nikeden bi ayakkabı aldım ayakkabıya 200 tl verdim ama ayakkabının tabanı içten erime yaptı bunu nike mağzasına geri götürdüm adamlar bizi sorunlu buldular nasıl yani anlamıyorum 1 gün giydim nasıl eridi o ayakkabı

    YanıtlaSil
  47. tekirdağ t ekira mutlu deri nike den aldığım halı saha ayakkabısının sağ uc kısmında açılma oldu[3 haftada]İncelemeye aldılar üretim hatası olmadığını söyl ediler.TAMİR BİLE ETMEDİLER.BUNDAN SONRA NİKE ın hiçbir ürününü almam

    YanıtlaSil
  48. 10 ay kullandığım nike ayakkabının önü koptu ve garantiye alınmadı ve kullanımdan kaynaklandığını belirttiler. 2 yıllık garanti veriyorlar ama ben ayakkabımı bu süre zarfında toplasam 3 ay kullandım. Nike ayakkabıyı hiç tavsiye etmiyorum çünkü tabanları çok kalitesiz. garantiye veriyoruz sanki kendimiz koparmış gibi muamele görüyoruz. hiç hoş değil. iki yıl dolmadan kullanıp eskiten insanların ayakkabılarını değiştirmesini biliyorlar. ama garanti hakkını kullanmanın işlevi bu değildir ürün kullanan tarafından zarar verilmeden hasar görmüşse değiştirilmesi gerekir. bu malın kalitesiz olduğunu gösterir. tabi nike bunu kabul etmek istemediği için kullanımdan kaynaklanan sorun diye gösteriyor. En iyisi Adidas bunu anladım, nike'ın bundan sonra şapkasına bile para vermem.

    YanıtlaSil
  49. Annem NIKE AIR MAX+ 2013 WOMEN'S RUNNING SHOE aldı inanılmaz problem yaşadı,ayakkabının bir tanesinin üstünde bir sertlik var ve her giydiğinde tırnağına zarar veriyor ve size şikayetini iletip gösterdi ve mağaza yetkililieri hiçbir şey yapmadılar sadece incelemeye gönderildi ve tekrar hiç yardımcı olunmadan geri verildi,bu kadar para vericeksin ve canın acıcak problem var birşey yapamayız diyorsunuz!!!!! sonuç olarak ayakkabıda hata var ve bunu bir şekilde düzeltmeniz yerine ilgilenmiyorsunuz ayrıca ayakkabının fiyatı da 380 tl gibi birşey hatırladığım kadarıyla en pahalı modeliniz, sizin müşteriye saygınız bu mu?????..bende annem gibi eski bir sporcuyum halada yoğun şekilde yapıyorum bende çok önceden problem yaşadım ve bir daha hiç almadım Türkiye ye new balance ilk geldiğinden beri ordan alıyorum bu yüzden bu tarz sıkıntılar yaşamıyorum bir problem olduğundan firma ya yenisini veriyor ya da yeni bir ürünle değiştiriyor büyük ve dev markalar bunu yapar ama ne yazık ki siz sadece satıyorsunuz problem olunca ne yaparsanız yapın bizi ilgilendirmiyor durumuna giriyorsunuz!!!!!! ne yazık ki annem sürekli sizden alıp her seferinde (eşofman vs )sıkıntı yaşamasına rağmen marka için alıyor..Ama müşterilerinize neden bu kadar umursamaz olduğunuzu anlamıyorum..sonuçta hatalı ürünün arkasında durun bir arkadaşım mahkemeye verdi ve kazandı başka bir ürün ve başka bir firmayla alakalı ama sonuç olarak ben uğraşmak istemediğim için burdan yazıyorum.. nike dünyaca ünlü bir marka bu markaya yakışmıyor,bence bizim ülkemizde böyle sanmıyorum Amerika da böyle bir problem yaşansın....Umarım gerekli önemi verirsiniz!!!!

    YanıtlaSil
  50. HERŞEYDEN ÖNCE İYİ ÇALIŞMALAR DİLERİM ARKADAŞLAR..
    05/07/2013 TARİHİNDE BİR NİKE MAĞAZASINDAN '' 555246-B 11075'' KODLU BİR ÜRÜN ALDIM VE 22/09/2013 TARİHİNDE,
    SAĞ TEKDE TOPUKDA AÇILMA NEDENİYLE ALDIĞIM MAĞAZAYA GÖTÜRDÜM, İNCELEMEYE ALINDI ANCAK KULLANICI HATASI OLARAK
    GERİ DÖNDÜ, VE HAYATIMDA İLK DEFA BİR AYAKKABININ TOPUĞUNDAN AÇILMA YAPARAK ARIZALANDIĞI BAŞIMA GELDİ...
    GİYİMİMDEN KUŞAMIMDAN ÖNCE AYAKABIYA ÇOK ÖNEM VEREN BİRİYİM.. ÇÜNKÜ HARAKETLİ BİR İNSANIM, EĞER 2-3 AYDA BİR
    MAL BU ŞEKİLDE BİR ARIZA VEREBİLİRYORSA YA BU KULLANICININ KASTİ HATASIDIR, YADA ÜRETİCİNİN HATASIDIR..
    Kİ BENİM HATAM OLARAK BİR RAPOR VERDİLER MAĞAZADAN BANA, BUNUN PEŞİNE DÜŞECEK BİR İNSAN DA DEĞİLİM AMA
    HAKKIMIN YENMESİNE DAYANAMIYORUM.. BURDAN YETKİLİLERE SESLENİYORUM.. BEN ÜRÜNÜMÜN İŞLEM GÖRDÜĞÜNE BİLE İNANMIYORUM,
    ÇÜNKİ BANA VERİLEN RAPORDA HİÇ BİR RESMİYET YOK SADECE BİR A-4 KAĞIDINA YAZILMIŞ BİR PC ÇIKTISI..
    SORUNUM İLE İLGİLENİRSENİZ SEVİNİRİM..
    ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER...

    İLETİŞİM GSM: 05459520019
    AD:CENGİZHAN KÖSE
    YER: ANTALYA/MANAVGAT
    ÜRÜN ALINAN MAĞAZA: WORLD SPORT( LEMAX TEK. TUR .İNŞ.)

    YanıtlaSil
  51. 18.04.2015 tarihinde yalova samuray sporttan aldığım nike cortez marka ayakkabının ön tarafında kırılma oldu. ayakkabıyı 2 saat giydim yürüme mesafeside yarim saatir. aldığım magazaya götürdüm ve incelemeye yolladilar. 1 hafta sonra ayni ayakkabı üründe hatanin olmadığını söyleyerek geri gönderildi. kaliteli diye marka diye aldığım ayakkayi daha giyemeden sorunlu çıkıyor ve kabahatlisi benim ayak oluyor. Eğer ayakkabida sorun yoksa benim ayağımda var demektir. satilan hic bir ürünün arkasında durulmuyor. satana kadar iyi sattiktan sonra onları ilgilendirmiyor. hakkımı sonuna kadar arayacağım...

    YanıtlaSil
  52. 18.04.2015 tarihinde yalova samuray sporttan aldığım nike cortez marka ayakkabının ön tarafında kırılma oldu. ayakkabıyı 2 saat giydim yürüme mesafeside yarim saatir. aldığım magazaya götürdüm ve incelemeye yolladilar. 1 hafta sonra ayni ayakkabı üründe hatanin olmadığını söyleyerek geri gönderildi. kaliteli diye marka diye aldığım ayakkayi daha giyemeden sorunlu çıkıyor ve kabahatlisi benim ayak oluyor. Eğer ayakkabida sorun yoksa benim ayağımda var demektir. satilan hic bir ürünün arkasında durulmuyor. satana kadar iyi sattiktan sonra onları ilgilendirmiyor. hakkımı sonuna kadar arayacağım...

    YanıtlaSil
  53. Nike müşteri hizmetleri telefonu açan yok.çocuğuma değişim kartıyla hediye ayakkabı geldi.çorum nike ayakkabıyı değişmedi.aldığınız yerden değişin dediler.

    YanıtlaSil
  54. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  55. 500 lira ya kaz tüyü mont aldım nike tan hergün içinden tüy atıyor

    YanıtlaSil
  56. BEN İSTİNYE PARK NIKE MAĞAZASINDAN MONT ALDIM ALALI 1 AY OLDU İÇİNDEN HER GÜN TÜY DÖKÜLÜYO GERİ GÖTÜRDÜM İNCELEMEYE GİDECEK 21 SONRA GELİR DEDİLER NIKE KALİTESİ BU OLSA GEREK 580 TL VERİP MONT ALIYOSUN SONRA ORTALIKTA KAZ GİBİ GEZİYOSUN

    YanıtlaSil
  57. Aydın Forum'dan Oğluma aldığım kaz tüyü Montu kullanma talimatlarına uygun şekilde yıkadığım hâlde içindeki tüyler biryerde top gibi kaldı.Aldığım mağazaya götürdüğümde kesinlikle satarken 10 takla atan elemanları birden yok oldu.yani 400tl çöpe gitti..yaziklar olsun böyle büyük firmaya...pazardan alsak bu kadar olmazdı.

    YanıtlaSil
  58. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  59. Alanya bayiiniz Yaşam Alanya Ldt.Şti den 07.11.2015 tarihinde oğluma 685266-b 40495 NIKE PS LITE RUN2 serisi ayakkabı aldım. 02.12.2015 tarihinde sol yanda yırtılma şikayeti ile mağazaya başvurdum. 15.01.2016 tarihinde isminin Saliha olduğunu öğrendiğim mağaza görevlisinin hakaretleri eşliğinde imza ve mühürsüz olarak üzerinde NIKE logosu bulunan ve ürün inceleme bölümünün adı geçen bir yazıyı teslim etti. Yazıda üründen kaynaklı bir arıza olmadığı belirtilmekteydi. oğlum 16 yaşında bir kolej öğrencisidir. Yıllardır hep markalı spor ayakkabıları kullanmıştır. Ne yapacağını neler yapıldığında zarar göreceğini çok iyi bile bir kişiliğe sahip olup gelen yazının içeriğinin geçeği yansıtmadığı aşikardır. O tarihte Nike ya yaptığım mail trafiğinden ne yazık ki NIKE markasına yakışacak bir cevap alamdım. Son kez buradan da size duyurma yolunu seçtim. aradan geçen 3.5 aya rağmen bir cevap alamayan bir müşetriniz olarak beni utandıracağınızı umuyorum. Ama oğluma ve dolayısıyla bana yapılan bu haksızlığı asla kabul etmiyeceğim gibi Alanya da bulunan Yaşam Alanya Tekstil ltd. Şti. çalışanından dolayıda artık markanıza veda edeceğimi bilgilerinize sunarım.

    YanıtlaSil
  60. Ben Alanya da Hulki Çakıcı Alanya bayiiniz Yaşam Alanya Ldt.Şti den 07.11.2015 tarihinde oğluma 685266-b 40495 NIKE PS LITE RUN2 serisi ayakkabı aldım. 02.12.2015 tarihinde sol yanda yırtılma şikayeti ile mağazaya başvurdum. 15.01.2016 tarihinde isminin Saliha olduğunu öğrendiğim mağaza görevlisinin hakaretleri eşliğinde imza ve mühürsüz olarak üzerinde NIKE logosu bulunan ve ürün inceleme bölümünün adı geçen bir yazıyı teslim etti. Yazıda üründen kaynaklı bir arıza olmadığı belirtilmekteydi. oğlum 16 yaşında bir kolej öğrencisidir. Yıllardır hep markalı spor ayakkabıları kullanmıştır. Ne yapacağını neler yapıldığında zarar göreceğini çok iyi bile bir kişiliğe sahip olup gelen yazının içeriğinin geçeği yansıtmadığı aşikardır. O tarihte Nike ya yaptığım mail trafiğinden ne yazık ki NIKE markasına yakışacak bir cevap alamdım. Son kez buradan da size duyurma yolunu seçtim. aradan geçen 3.5 aya rağmen bir cevap alamayan bir müşetriniz olarak beni utandıracağınızı umuyorum. Ama oğluma ve dolayısıyla bana yapılan bu haksızlığı asla kabul etmiyeceğim gibi Alanya da bulunan Yaşam Alanya Tekstil ltd. Şti. çalışanından dolayıda artık markanıza veda edeceğimi bilgilerinize sunarım.

    YanıtlaSil
  61. Antalya dan aldığım nike ayakkabimda sol yan tarafında bez kısmında yırtılma oldu garanti süresi 6ay mis 6 ayı geceli 14gun oldu.garantisi bitmiş kışın fazla kullanma imkanim da olmadı bez olduğu için,guvenilir marka diye alıyoruz ama alınan ayakkabı nike yani ayakkabısını 6 ay veriyor yani 6 aylık ayakkabının satılıyor. Merak ettiğim bir soru

    YanıtlaSil
  62. Antalya dan aldığım nike ayakkabimda sol yan tarafında bez kısmında yırtılma oldu garanti süresi 6ay mis 6 ayı geceli 14gun oldu.garantisi bitmiş kışın fazla kullanma imkanim da olmadı bez olduğu için,guvenilir marka diye alıyoruz ama alınan ayakkabı nike yani ayakkabısını 6 ay veriyor yani 6 aylık ayakkabının satılıyor. Merak ettiğim bir soru

    YanıtlaSil
  63. 02 Aralık 2016 tarihinde FLORYA AQUA mağazanızdan yapmış olduğum 788,40 tl lik alışverişin içinden 805162 M NSW TCH FLC JGGR kodlu eşofman altı için 03.12.2016 tarihinde tüylenme nedeniyle inceleme için iade ettim.
    Ardından 07.12.2016 tarihinde ürünü ayırtmış olmama rağmen tekrar 3. sefer floryaya gittiğimde ürünün ellerinde olmadığını ve bana 143,40 tl lik gider fişi vererek ve ZORLU AVM mağazasıyla telefonda görüştüklerini iddaa ederek beni oraya yönlendirdiler.
    Zorlu avm deki mağazanıza gittiğimde böyle bir konuşma olmadığını ama depodan temin edebileceklerine dair kaydımı aldılar.Ben tekrar 1 hafta içinde zorlu avm deki mağazanıza uğradığımda ürünü depoda da kalmadığını ve FLORYA AQUA mağazanızında bu konuyu bildiklerine rağmen neden kendilerine yönlendirdiklerini anlamadıklarını söyleyip beni paketleyip gönderdiler.
    Elimde 143,40 tl lik ürün iade belgesile böyle beni bıraktığınız için, 365 gündür oradan oraya koşturduğunuz için ve ödemesini yaptığım ürünü kullanamadağım için TEŞEKKÜR EDERİM sportime TEŞEKKÜR EDERİM nike!!!
    Sportime müşteri hizmetlerinden GAMZE hanımla 10.01.2017 saat 16.30 da görüştüğümde bana ürünü yeni fiyatıyla %40 indirimden yaralanmadan üzerine ödeme yaparak sahip olabileceğimi söylediler.AYRICA BUNUN İÇİN DE TEŞEKKÜR EDERİM!



    05422757678

    YanıtlaSil
  64. Malloff İstanbul dan ınstreet magzasından 500 tl ödeyip aldığım nıke ayakabı 2 ay içinde tabanı eridi iç ve dış astarları yırtıldı incelemeye gönderdim kullanıcı hatasıymış vay arkadaş 60 tl ye akdığım ayakaabıyı yemin ediyorum daha uzun sure giyiyorum nıke arkasında durmuyor ürettikleri ayakkabıdan yazıklar olsun kocaman bu firmaya

    YanıtlaSil
  65. Tuğrul çıtak10 Temmuz 2018 13:15

    Malloff İstanbul dan ınstreet magzasından 500 tl ödeyip aldığım nıke ayakabı 2 ay içinde tabanı eridi iç ve dış astarları yırtıldı incelemeye gönderdim kullanıcı hatasıymış vay arkadaş 60 tl ye akdığım ayakaabıyı yemin ediyorum daha uzun sure giyiyorum nıke arkasında durmuyor ürettikleri ayakkabıdan yazıklar olsun kocaman bu firmaya

    Yanıtla

    YanıtlaSil
  66. Bursa kent meydanında bulunan korayspor mağazası krampon aldim nike 1ay içinde açılma yaptı iade ettim 1 ay sonra zar zor ulaştım ret vermişler saçma bir açıklama ile bursa şubelerinin yüzde doksanı satana kadar super ler sonrası sanki düşman gibiler korayspora hayir

    YanıtlaSil
  67. Ben Nike marka Air Max tabanlı spor ayakkabısı aldım. 6 ay sonra kullandığınız malzeme param parça oldu.cok aşırı ses çıkardığı için sokakta gezemiyorum.insanlar ayağıma bakıyor ve sizin markanızı görüyor.

    YanıtlaSil
  68. www.trconverse.com adlı site ürünlerinin tamamen orjinal olup outlet ürünler sattıklarını söylemekteler 18,09,2017 tarihide siyah 35,5nm kadın converse 166,25 tl indirimli olup geliş fiyatı 124,69 aldığım ürün 21,09,2018 tarihinde kargonun getirdiği ürün 38 nm gri sahte oldu firmadaki web tasarım süperdi müşteri hizmetleri bir sürü hizmet kutucuğu ama geri dönüş yapınca sadece görüntü olduğu hepsinin cevapsız olduğunu anladım TRconverse dolandırıcı site imiş

    YanıtlaSil
  69. bir üsteki yorumdaki tarihleri yanlış yazmışım www.TRconverse adlı siteden 18,09,2018 tarihinde yaptığım siyah 35,5 nm kadın converse 166,25 tl indirimli olarak 124,69 tl geliş fiyatı olduğu 21,09,2018 tarihinde gelen kargo kargo kutusundan sahte gri 38 nm nike ayakkabı çıktı meğerse site tamamen sahte olup ürünlerimiz orjinal olup outlet ürün satıyoruz ibaresi tamamen yalanmış hiç bir şekilde firmaya ulaşım yok(mail,müşteri hizmetleri,telefon) TRconverse dolandırıcı site

    YanıtlaSil
  70. Nike Türkiye den ayakkabı aldım kapıda kredi kartı ödemeli kargo geldi eşime temnihlemistim içini açmadan alan diye oda unutup almış çok farklı ayakkabı koymuşlar tel ulaşılamıyor hiç bir şekilde İstanbul Esenler den akademi e ticaret diye bir firmafirma göndermis dikkat edin Nike turkiyeden ürün almayin

    YanıtlaSil
  71. Nike Türkiye den ayakkabı sipariş verdim ilk defa 240 tl.ilk defa olunca kapıda kredi kartı ödemeli yaptım..bana mı geldi kargoya verildi diye .Bende eşime sıkı sıkı tembbih erdim kutuyu actirmaxlarsa geri gönder diye oda dalginligina,gelmiş kutuyu açmış ve içinden 10 TLlik ayakkabı ve fatura bile yok dikkat edin bilinmeyen yerlerden ürün almayın....

    YanıtlaSil
  72. 6 ay önce Denizli Nike şubenizden ayakkabı aldım ilk 3 gün giydıkten sonra sağ ayagımda şişlik oluştu dedim herhalde ben yanlış bir haraket yaptım şişliğin geçmesini bekleyip tekrar giydim 3 gün sonra yine aynı sorunu yaşadım mazaya götürdüm Durumu mu anlattım garantiye yolladılar 2 hafta içinde gelir dediler 2 ay sonra ben gittim bu süre zarfı içinde ayakkabınız geldi diye kimse aramadı tabiki garanti kabul etmemmiş tekrar yolladık Nike de çalışan müdür İzmir’deki ayakkabıyı gönderdiğimiz yerin numarasını verdi ara orayla görüş dedi ardım Durumu mu anlattım hatta isterseniz nike ın gözetimi altında 2 3 gün bu ayakkabıyı giyebilirim dedim tabi kabul etmediler ben buakadar açık ve netim ve 3 ay oldu hala ne arayan ne soran bi bilgi veren yok nasıl bi sorumsuzluktur bu artı ben değişim istiyorum Ben bu ayakkabıyı giyemedikten sonra napıcam yani satmaya gelince cok güzel o sorun olunca biz bişey yapamıyoruz böyle bi sacmalık varmı 6 aydır ayakkabı orda burda bir arayanda yok 450 tl verdim ben bu ayakkabıya benim durumun cok ıyı değil yani ben asgari ücrete çalışan bir insanım sene de 1 defa ayakkabı alıyorum yardımcı olrsanız çok memnun kalıcam

    YanıtlaSil
  73. Parasini odedigim 2 tshirt yerine alakasiz urunler geldi, geri yollamak veya parasini odemek yerine 100 km uzakliktaki ptt ptt kargoya gitmemi talep ediyorlar. Rezalet tam anlamiyla.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...